2016年6月6日月曜日

バルセロナのバスのスト、解除されました

週末に書いた記事、バルセロナのバスのストの件です。
6月5日から6日の夜中に仮同意が成立したようで、6月6日から予定されていたストは全て解除されました。

お給料、上がるのかな?
組合とか、夜中も働いて(交渉)しているんだ、へえー。
とか考えながら、とにかくストが回避されてほっとしました。

ぷんぷん怒って、やっぱり損しました。

そして、今頃届きました。黄色メールのお知らせ!
なんだかなー。

NO POTS Veure Aquest Correu electrónicas con, FES CliC here .
Publicidad
joTMBé
Avis de servei
6 de juny de 2016
Hola, MINA,

Desconvocades les aturades parcials d'Autobusos de TMB previstes del 6 al 10 i del 13 al 17 de juny.

Les alteracions De que puguin Informa't afectar Les Teves Línies A La seccióESTAT del Servei , O Segueix de l'Usuari en Twitter @TMBinfo .
JoTMBéfacebookgorjeoflickrYouTubeTMB
De Donar Baixa de-TE de Per d'aquesta comunicació clica here .

ソース
http://www.lavanguardia.com/vida/20160606/402314369973/desconvocada-la-huelga-de-autobuses-de-barcelona-tras-llegar-a-un-preacuerdo-sobre-el-convenio.html

ポチっと応援お願い致します。
にほんブログ村 海外生活ブログ スペイン情報へ